داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

یامگا به دربی نرسید

  • کد خبر: ۱۶۶۹۸۸
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
یامگا به دربی نرسید
ستاره فرانسوی استقلال قادر به همراهی تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که حدود ۲۴ ساعت به مسابقه حساس دربی ۱۰۱ باقی مانده، ریکاردو ساپینتو نفرات مدنظرش را به اردوی پیش‌بازی استقلال فرا خواند که در این بین نام سه بازیکن شاخص آبی‌پوشان ازجمله کوین یامگا، ستاره فرانسوی دیده نمی‌شود.
کوین یامگا که در ابتدای هفته با هماهنگی باشگاه استقلال مجددا به ایران بازگشت تا در تمرینات این تیم شرکت کند و آماده بازی مقابل پرسپولیس شود، بخاطر دور بودن از شرایط جسمانی مناسب و تداوم مصدومیت نمی‌تواند در بازی فینال حضور داشته باشد.
این ستاره فرانسوی که در فصل اخیر لیگ برتر هفت گل به ثمر رساند و جزو بهترین بازیکنان استقلال بود، با وجود حضور در تمرینات و نرم‌دوی طی روز‌های اخیر، نتوانست در کار گروهی شرکت کند و در نهایت هم با نظر ریکاردو ساپینتو و به علت مصدومیت جدی که گریبانگیرش شده، به طور قطعی از فهرست دیدار با پرسپولیس خط خورد.
سبحان خاقانی، دیگر بازیکن استقلال که از دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر به فهرست آبی‌پوشان بازگشت، با نظر ریکاردو ساپینتو از لیست دیدار فینال جام حذفی خط خورده و مثل کوین یامگا غایب است و علیرضا رضایی، گلر ذخیره این تیم نیز در اردوی تیمش برای دیدار مقابل پرسپولیس دیده نمی‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->